
Blogi
Etsitkö blogistamme jotain tiettyä? Käytä alla olevaa hakua avuksesi.
Mikäli et löydä mitä etsit, niin ota meihin yhteyttä ja kysy lisää tai ehdota vaikka blogi aihetta.
MISTÄ MUSIIKKIA VIDEOIHIN?
Tästä artikkelista löydät tietoa musiikkipalveluista, joita me käytämme videoissamme, sekä hyödyllisiä vinkkejä musiikin hankintaan. Musiikki on äärimmäisen tärkeä osa jokaista videoita. Nappiin mennyt musiikkivalinta voi tehdä keskinkertaisetakin videosta erinomaisen, kun taas pieleen mennyt musiikkivalinta voi pilata jopa erinomaisen videon.
NÄIN VALMISTAUDUT HAASTATTELUUN
Kuvauspäivä lähestyy ja kohta sinun pitäisi antaa parastasi kameran edessä. Jos tilanne jännittää niin voi paljastaa, että et ole jännityksesi kanssa yksin. Useimmat asiakkaamme ovat ensimmäistä kertaa kameran edessä. Tässä artikkelissa kerromme kuinka valmistaudut haastatteluun.
ASIAT JOTKA OVAT TÄRKEITÄ YRITYSVIDEOISSA VUONNA 2019
Alustat muuttuvat ja kulutuskäyttäytyminen elää – videontuotanto tietysti niiden mukana. Mitä teidän yrityksen pitää ottaa huomioon suunnitellessanne yritysvideota vuonna 2019?
Tässä 5 nopeaa muistettavaa asiaan.
VERKKOKAUPAN VIDEOTUOTANTO – OPETA ASIAKASTASI VIDEOLLA
Verkkokauppa voi skaalata videolla sitä työtä, mitä myyjä tekee kivijalkaliikkeessä. Tässä artikkelissa kerromme, kuinka se tapahtuu. Verkkokaupan tehtävä on tehdä ostamisesta helppoa. Mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?
HAASTATTELUT VIDEOTUOTANNOSSA
Haastattelutyylejä löytyy varmasti yhtä monta kuin on haastattelijoitakin. Tässä artikkelissa kerromme, kuinka me suunnittelemme ja teemme haastattelut videoihimme ja miksi teemme ne kuten teemme. Käymme läpi koko prosessin alusta loppuun: miten valitsemme haastateltavat, miten valmistelemme heidät kuvauspäivään ja kuinka teemme haastattelut kuvauspaikalla.
ÄÄNIMAAILMAN MERKITYS VIDEOISSA
Kun puhutaan koukuttavan hyvästä videosta, upea kuvaus ja taitava editointi ovat vasta puolet onnistumisen reseptistä. Video, joka todella tempaa katsojan mukaansa, on audiovisuaalinen kokemus, eikä äänen merkitystä tässä yhtälössä voi väheksyä.
Ravintolan videotuotanto pähkinänkuoressa
Ravintoloilla on valtava potentiaali lisätä tunnettuutta ja asiakasvirtaa videoiden avulla. Ruoka on visuaalista, se kerää ihmisiä yhteen saman pöydän ääreen, se on usein juhlan aihe ja ruoka herättää tunteita ja reaktioita.
RAKENNUSALAN YRITYS – MILLAISIA VIDEOITA KANNATTAA TEHDÄ?
Rakennusalan yritykset voisivat helposti lisätä tunnettuutta ja kassavirtaa hyvien videoiden avulla. Rakennusala on visuaalista; siihen liittyy paljon erilaista käsin tekemistä sekä laitteita ja koneita. Rakennusalalla on myös selkeitä projekteja, jotka alkavat ja päättyvät, ja siten muodostavat jo itsessään johdonmukaisen tarinan kaaren.
YRITYSVIDEON TEKEMINEN
Yritysvideo kertoo tarinan keitä te yrityksen takana olette ja ketä palvelette. Yritysten olemassa olon merkitystä haetaan nykyään entistä tarkemmin. Ihmiset ovat kiinnostuneempia kenen kanssa asioivat. Yritysvideolla niin pieni kuin suurikin yritys voi olla helposti lähestyttävä ja antaa toiminnalleen kasvot verkossa.